OBJECTIUS
L'objectiu principal del projecte és contribuir a la recuperació o revaloració de les destinacions turístiques a través de la millora del màrqueting i comunicació en línia de les experiències gastronòmiques, així com la innovació i digitalització dels productes i serveis relacionats. Per assolir aquest objectiu, el projecte es divideix en dues línies o qüestions de recerca:
1) Imatge gastronòmica projectada a Internet per les empreses i DMOs del sector (responsable: co-IP Dra. Natalia Daries Ramón)
2) Imatge gastronòmica percebuda i compartida pels mitjans socials (responsable: co-IP Dra. Estela Mariné Roig)
Aquestes dues línies principals de recerca es divideixen en diversos subobjectius:
- SO 1. Perfil i motivació dels usuaris d'experiències gastronòmiques a DTIs (Línia 2)
- SO 2. Avaluació de l'experiència, la satisfacció i la contribució a la imatge (Línia 2)
- SO 3. Diagnòstic, evolució i co-disseny (Línies 1 i 2)
- SO 4. Cocreació d'una experiència gastronòmica en una destinació global mitjançant diversos tipus d'experiències (Línies 1 i 2)
- SO 5. Anàlisi del contingut i accessibilitat Web (Línia 1)
- SO 6. Rendibilitat imatge projectada i percebuda (Línies 1 i 2)
- SO 7. Formació i difusió (Línies 1 i 2)